ناز بالالار

سلام ناز بالالار

1393/8/17 13:52
3,096 بازدید
اشتراک گذاری

شبکه استانی آذربایجان شرقی (سهند) اقدام به تغییر رویه در برنامه های کودک خود نموده و این وظیفه را به عهده ی گروه هنری ناز بالالار با برنامه ای تحت همین عنوان نهاده است .
رحمان مفاتحی بازیگر نام آشنا و موفق سالهای نه چندان دور سیمای استان گروهی را متشکل از بازیگران کودک تئاتر تبریز فراهم نموده که ترکیبی از بازیگران جوان و با تجربه را شامل می شود . این گروه که تک تک اعضای آن با گروههای کودک استان همکاریهای زیادی داشته اند هم اکنون روزهای زوج رأس ساعت 16/30 در شبکه استانی آذربایجان شرقی به اجرای برنامه زنده کودک به زبان ترکی با شیوه ی آیتم بندی و اجرای متنوع (بدون مجری ثابت) می پردازند و موفقیت ابتدایی این گروه در تیپ سازیها و موسیقی های متنوع به سبک برنامه فیتیله و سایر برنامه های موفق سیمای جمهوری اسلامی ایران است . 
همراهی محمد ملکی اصل کارگردان تئاتر و آهنگساز اغلب تئاتر ها فیلم ها و سریال های سیمای استان آذربایجان شرقی به عنوان کارگردان هنری این برنامه نشان از عزم جدی این گروه برای توفیق دارد .
بهنام مرادخانی با یاری محمد ملکی آهنگسازی آیتم ها و موسیقی های این برنامه را به عهده گرفته است .
بهزاد قاری حقیقت - مهدی نورزاد لاله - یوسف اکبرزاده در حال حاضر بازیگران این مجموعه هستند .  
حسین وظیفه دستیار تهیه و خانم صفری بعنوان مدیر صحنه این گروه را یاری می کنند .
بابک نوروزی ، حسین زارع  ، حسن نوری وکیلی ، فرج پور و سایر همکاران عزیزشان در تصویر برداری برنامه و بهنام فرشباف در گریم در کنار گروه نازبالالار حضور دارند . 
علاوه بر این خود آقای تهیه کننده عزیز و دوست داشتنی نویسندگی کار را بعهده گرفته و مهدی نورزاد در سرودن اشعار و ترانه ها تلاش می نماید . 
نازبالالار شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه ها شبکه سهند ساعت 16/30

پسندها (3)

نظرات (0)